close
رزرو هتل
پروژه های دانشجویی و پایان نامه

دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی

پروژه های دانشجویی و پایان نامه
امروز چهارشنبه 06 بهمن 1395
تبليغات تبليغات

دانلود كتاب آموزش اصول نگهداري خودرو

كتاب آموزش اصول نگهداري خودرو

5296

كتاب آموزش اصول نگهداري حودرو

كتاب آموزش اصول نگهداري خودرو

1-جلوگيري از استهلاك بي رويه قطعات اتومبيل بخصوص مولد قدرت و انتقال قدرت .
2-جلوگيري از مصرف بي رويه سوخت
3- جلوگيري از ايجاد ترافيك بعلت داشتن نقص فني خودرو ها در جاده ها و شهر ها.
تضمين سلامتي رانندگان محترم و شهروندان گرامي.
و...

اين كتاب با فرمت pdf مي باشد











دانلود

دسته بندي: پروژه های دانشجویی و پایان نامه,

دانلود پاورپوینت مواد نیروزا در ورزش

دانلود پاورپوینت مواد نیروزا در ورزش

5306

دانلود پاورپوینت مواد نیروزا در ورزش
دانلود پاورپوینت مواد نیروزا در ورزش
به صورت فایل پاورپوینت و قابل ویرایش 24 اسلاید 

تعریف ماده نیروزا
•ماده نیروزا به ترکیب یا ماده ای گفته می شود که موجب بهبود قدرت بدنی در ورزش کاران می شود.
•ویتامین B 7
•در بدن به اندازه کافی سنتز می شود (جز در موارد بیماری)
•پیش ساز آن اسیدهای آمینه ضروری لیزین و متیونین است.
•مصرف آن نشاط و سر حالی ندارد.
•به عنوان یک چربی سوز مطرح شده است.
•برای سنتز نیاز به ویتامین های B2، B6، C و آهن دارد.
•مقدار سنتز روزانه آن در بدن 20-16 گرم است.
•دریافت غذایی آن 11-8 میلی گرم است (حداکثر 30 میلی گرم).









دانلود

دسته بندي: پروژه های دانشجویی و پایان نامه,

دانلود پاورپوینت روش های آماری در پژوهش

دانلود پاورپوینت روش های آماری در پژوهش

5308

دانلود پاورپوینت روش های آماری در پژوهش
پاورپوینت روش های آماری در پژوهش
به صورت فایل پاورپوینت و قابل ویرایش 26 اسلاید

روش های اماری برای تصمیم گیری های گوناگون مورد استفاده قرار میگیرد

تقریبا هیچ تصمیم سازی نیست که در ان از اطلاعات اماری و تحلیل آماری استفاده نشود

روش های آماری در تحقیق به طور وسیع کاربرد دارد

شیوه ارائه اطلاعات اماری به صورت نمودارهای مناسب بسیار مهم میباشد به نحوی که بتوان از اطلاعات حاصله تفسیر مناسبی ارایه داد و تصمیم ها بر مبنای تحلیل منطقی اطلاعات باشد

در این فصل هدف مرور روش های اماری مورد استفاده در تحقیق است

Statistical population

جامعه آماری  عبارت است از مجموعه کامل اندازه های ممکن یا اطلاعات ثبت شده از یک صفت کیفی که می خواهیم استنباط هایی را در مورد ان انجام دهیم و نتایجی را در باره ان جامعه استخراج کنیم.










دانلود

دسته بندي: پروژه های دانشجویی و پایان نامه,

دانلود پاورپوینت آماری میزان بارندگی سالیانه

دانلود پاورپوینت آماری میزان بارندگی سالیانه

5304

دانلود پاورپوینت آماری میزان بارندگی سالیانه
دانلود پاورپوینت آماری میزان بارندگی سالیانه
به صورت فایل پاورپوینت و قابل ویرایش 33 اسلاید

•چون اطلاعات کمی (اطلاعاتی که به صورت اعداد و ارقام بیان شدند ) قابل تفسیر نیستند و برای همه کس یک معنای واحد دارد ، اما اطلاعات کیفی (توصیفی) این طور نیستند ممکن است شنونده برداشت های متفاوتی از آن داشته باشد .
•اولین اقدام در رسیدن به اطلاعات عددی اندازه گیری است .
•حال با توجه به داده هاي زير كه مربوط به ميزان بارندگي ساليانه در شهرستانهاي كشور در سال 1376 است  جدول هاي . فراواني .ميله ي . مستطيلي . دايره ي وچند بر فراواني را رسم مكنيم وپس از ان واريانس  انحراف معيار .ميانگين و ضريب تغييرات ان را رسم ميكنيم . 









دانلود

دسته بندي: پروژه های دانشجویی و پایان نامه,

دانلود پاورپوینت زندگي و انديشه سیاسی امام خميني

دانلود پاورپوینت زندگي و انديشه سیاسی امام خميني

5302

دانلود پاورپوینت زندگي و انديشه سیاسی امام خميني
زندگي و انديشه سیاسی امام خميني 

به صورت فایل پاورپوینت و قابل ویرایش 65  اسلاید

از آن جا که رهبری امام خمینی مهمترین نقش را در پیروزی انقلاب داشته، به شکل تفضیلی به زندگی و زمانه، اندیشه سیاسی و رهبري سیاسی حضرت امام می پردازیم .

سید روح الله خمینی در اول مهر 1281 ش. (بیستم جمادی الثانی 1320/ 24 سپتامبر1902) در شهر خمین و در خانواده اهل فضیلت وعلم ، زاده شد . این خاندان به میر حامد حسین- صاحب کتاب معروف «عبقات الانوار» - نسبت می برند. پدر بزرگ امام ، آقا سید احمد به دعوت مردم خمین در این شهر سکنی گزید و تا هنگام در گذشت، مرجع وملجا مردم آن دیار بود .










دانلود

دسته بندي: پروژه های دانشجویی و پایان نامه,

دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق+نمودارها

دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق+نمودارها

1687
دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق+نمودارها


دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق+نمودارها
دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق+نمودارها

دانلود پایان نامه محاسبه ارزش افزوده تولید تابلو های برق بر اساس مدل زنجیره ارزش

نوع فرمت : Word و قابل ویرایش


فهرست مطالب
فصل اول: طرح تحقیق....................................................................................................................................1
1-1- مقدمه...........................................................................................................................................................2
1-2- بیان مسئله .................................................................................................................................................3
1-2-1- شناسایی فعالیتهای شرکت................................................................................................................4
1-3- اهمیت وضرورت تحقیق ............................................................................................................................4
1-4- هدف کلی و اهداف جزئی تحقیق...............................................................................................................5
1-5- سوال یا فرضیه تحقیق ..............................................................................................................................5
1-6- چارچوب نظری و مدل تحلیلی تحقیق......................................................................................................6
1-7- تعریف عملیاتی ونظری٬ اصطلاحات.........................................................................................................7
1-7-1- فعالیتهای اصلی..................................................................................................................................8
1-7-2- فعالیتهای حمایتی.............................................................................................................................8
1-8- قلمرو زمانی ومکانی تحقیق.......................................................................................................................9
فصل دوم: ادبیات تحقیق...........................................................................................................10
2-1- مقدمه.........................................................................................................................................................11
2-2- مدل زنجیره ارزش پورتر..........................................................................................................................11
    2-2-1- ملاحظات مدل پورتر .......................................................................................................................13
2-2-2- ارزش افزوده چیست؟....................................................................................................................13
2-2-3- روش‌های محاسبه ارزش افزوده]23[..........................................................................................13
2-3- نگرش زنجیره ارزش در طراحی زنجیره تامین.......................................................................................15
2-4- علت استفاده پورتر از زنجیره ارزش.......................................................................................................15
2-5- حاشیهسود]30[....................................................................................................................................16
2-6- زنجیرهتامین...........................................................................................................................................17
2-7-ایجاد مزیت در هزینه بر اساس زنجیره ارزش........................................................................................17
2-8- طراحي مدل زنجيرة ارزش در ابعاد كلي صنعت....................................................................................20
2-9- ده عامل پیشران در هزینه ها..................................................................................................................21
2-10- مدل مفهومي زنجيره ارزش تسهيم اطلاعات.........................................................................................21
2-11- چه مواردي هزينة فعاليت هاي زنجيرة ارزشي را تعيين مي نمايند ؟..................................................24
2-11-1- محركهاي ساختاري هزينه.............................................................................................................25
2-11-2- محركهاي اجرايي هزينه................................................................................................................25
2-11-3- رقابت هزينه اي .............................................................................................................................26
2-11-3-1- سه بخش در زنجير ارزشي شركت تفاوت هزينه بر حسب رقبا..............................................26
2-11-3-2- تصحيح معايب هزينه اي مربوط به عرضه كننده ( فروشنده )...............................................26
2-11-3-3-  اصلاح معايب هزينه هاي داخلي............................................................................................26
2-12- تجزيهوتحليلزنجيرهارزش................................................................................................................29
2-13- زنجيرهارزشوتجزيهوتحليلهزينه..................................................................................................30
2-14- تعريفزنجيرهارزشبهمنظورتجزيهوتحليلهزينه.........................................................................30
2-14-1- رفتارهزينهها....................................................................................................................................31
2-15- پیشینه تحقیق ......................................................................................................................................31
2-15-1- تحقیقات داخلی...........................................................................................................................31
2-15-1-1- تحلیلزنجیرهارزشدرخوشهمبلمانتهران....................................................................31
2-15-1-2- مقالهتاثیراتفناوریاطلاعاتبرزنجیرهارزشسازمانی...............................................34
2-15-1-2-1- برنامه ریزی منابع انسانی چیست؟..............................................................................34
2-15-1-2-2- تحلیلزنجیرهارزشصنایعفرآوریسیبزمینیاستاناردبیل.]20[......................36
2-15-2- تحقیقات خارجی..........................................................................................................................40
2-15-2-1- نوآوری زنجیره ارزش...........................................................................................................40
2-15-2-2- زنجیره ارزش........................................................................................................................40
2-15-2-3- راهنمایی برای تحلیل زنجیره ارزش...................................................................................40

فصل سوم:روش تحقیق......................................................................................................................................42
3-1- روش تحقیق: کاربردی- توصیفی............................................................................................................43
3-2- جامعه آماری............................................................................................................................................43
3-3- متغیرها....................................................................................................................................................43
3-4- ابزار جمع آوری اطلاعات........................................................................................................................43
3-5- روایی ابزار................................................................................................................................................44
3-6- مراحل اجرا.............................................................................................................................................. 44
3-7- روش محاسباتی...................................................................................................................................... 44
3-7-1- نحوه محاسبه ارزشافزوده............................................................................................................... 45
     3-7-1-1- روش تفریقی..............................................................................................................................45

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل آماری................................................................................................................... 46
4-1- مقدمه.........................................................................................................................................................47
4-1-1-  انواع تابلو ها از نظر سطح ولتاژ.......................................................................................................47
4-2- بررسی سوال فرعی اول تحقیق...............................................................................................................48
 4-2-1- مرحله اول تدارکات ورودیها............................................................................................................48

4-2-2- مرحله دوم:عملیات ساخت و تولید...................................................................................................49
4-2-2-1- قسمت های مختلف کارگاه تابلو سازی....................................................................................49
4-2-2-1-1- قسمت فلز کاری ....................................................................................................................49
4-2-2-1-2-  قسمت رنگ...........................................................................................................................50
4-2-2-1-3- قسمت مونتاژ الکتریکی........................................................................................................52
4-2-3- مرحله سوم: تدارکات خروجی.....................................................................................................53
4-2-4- مرحله چهارم: بازاریابی و فروش..................................................................................................53
4-2-5- مرحله پنجم :خدمات پس از فروش.............................................................................................53
 4-3- بررسی سوال دوم فرعی .......................................................................................................................54
     4-3-1- مرحله اول : تدارک ورودیها........................................................................................................54
4-3-2- مرحله دوم: ساخت و تولید..........................................................................................................56
4-3-2-1- لیست هزینه های مراحل تولید درانواع محصولات ...............................................................58
4=3-3-  مرحله سوم:تدارکات خروجیها...................................................................................................68
4-3-4- مرحله چهارم:بازار یابی وفروش....................................................................................................70
4-3-5- مرحله پنجم: خدمات پس از فروش .............................................................................................71
4-4- بررسی سوال سوم فرعی.........................................................................................................................74
4-4-1- سهم ومیزان هرکدام ازفعالیتهای ارزشی درارزش افزوده کل.....................................................74
4-4-2- محاسبه در صد هزینه های هر فاز ...............................................................................................74
4-4-3- درصد ارزش افزوده هر فعالیت در انواع محصول .......................................................................77
4-4-4- درصد ارزش افزوده ایجاد شده در انواع محصولات....................................................................82

فصل پنجم:نتیجه گیری.....................................................................................................................................84
5-1- مقدمه .......................................................................................................................................................85
5-2- مقایسه با دیگر تحقیقات.........................................................................................................................86
5-2-1- شرکت خزر برق ساحل....................................................................................................................86
5-2-2- مبلمان خوشه تهران........................................................................................................................86
5-2-3- شرکت خودرو سازی ایران..............................................................................................................86
5-2-4- زنجیره ارزش صنایع منتخب استان اردبیل....................................................................................87
5-2-5-  بهبود مستمر زنجيره هاي ارزش – تأمين.....................................................................................87
5-2-6- تاثیرات فناوری اطلاعات بر زنجیره ارزش......................................................................................87
5-2-7- نوآوری در زنجیره ارزش..................................................................................................................88


5-2-8-  زنجیره ارزش.................................................................................................................................89
5-2-9-راهنمایی برای تحلیل زنجیره ارزش...............................................................................................89
5-3- محدودیتهای تحقیق................................................................................................................................89
5-4- محدودیتهای محقق...................................................................................................................................90
5-5- پیشنهاد به شرکت خزر برق.....................................................................................................................91
5-6- پیشنهاد به دیگر محققین.........................................................................................................................91
5-7- نتیجه گیری..............................................................................................................................................92
منابع....................................................................................................................................................................93












دانلود



فهرست جدول ها

جدول (4-1)لیست هزینه های ساخت تابلو 160 آمپر.....................................................................................58
جدول (4-2) لیست هزینه های ساخت تابلو 250 آمپر....................................................................................60
جدول (4-3)لیست هزینه های ساخت تابلو 400 آمپر.....................................................................................62
جدول (4-4)لیست هزینه های ساخت تابلو 630 آمپر....................................................................................65
جدول (4-5) هزینه های هرفاز تولید در انواع محصولات شرکت...................................................................68
جدول (4-6) هزینه های هرفاز از زنجیره ارزش تابلو برق..............................................................................73
جدول (4-7)در صد هزینه های هر فاز از زنجیره ارزش..................................................................................75
جدول (4- 8 )میزان ارزش افزوده هر فاز از زنجیره ارزش(به تومان)..............................................................76
جدول (4-9)درصد ارزش افزوده هر محصول (به تومان)..................................................................................83












دانلود





فهرست نمودارها٬ عكسها و نقشه ها

شکل( 1-1 ) زنجیره ارزش مدل پورتر]18[..........................................................................................................6
شکل (1-2 )زنجیر هارزش تابلوهای برق شرکت خزربرق....................................................................................7
شکل( 2 - 1) سیستم زنجیره ارزشی..................................................................................................................25
شکل(2-2)زنجیرهارزشجهانیمبلمانچوبی...................................................................................................32
شکل(4- 1)زنجیره ارزش تابلو برق شرکت خزر برق..........................................................................................48
شکل(4 - 2) مراحل اجرایی سیستم شستشو و رنگ.........................................................................................51
شکل(4- 3)زنجیره ارزش در بخش تدارک ورودیها...........................................................................................54
شکل (4– 4)زنجیره ارزش فاز ساخت و تولید....................................................................................................57
شکل(4-4)زنجیره ارزش در بخش تدارک خروجیها..........................................................................................69
شکل(4-5 )زنجیره ارزش در بخش بازاریابی وفروش..........................................................................................70
شکل(4-6)زنجیره ارزش در بخش خدمات پس از فروش...................................................................................72
شکل(4-7)درصد ارزش افزوده هر مرحله از زنجیره ارزشدرتابلو برق 160آمپر............................................77
شکل(4-8)درصد ارزش افزوده هر مرحله از زنجیره ارزشدرتابلو برق 250آمپر...........................................78
شکل(4- 9)درصد ارزش افزوده هر مرحله از زنجیره ارزشدرتابلو برق 400آمپر............................................79
شکل(4-10)درصد ارزش افزوده هر مرحله از زنجیره ارزشدرتابلو برق 630آمپر
شکل(4-11) درصد ارزش افزوده در انواع محصولات

دسته بندي: پروژه های دانشجویی و پایان نامه,

دانلود مقاله بررسی تطبیقی قوانین مالکیت فکری(تحقیق رشته حقوق)

دانلود مقاله بررسی تطبیقی قوانین مالکیت فکری(تحقیق رشته حقوق)

1689

دانلود مقاله بررسی تطبیقی قوانین مالکیت فکری(تحقیق رشته حقوق)
دانلود مقاله بررسی تطبیقی قوانین مالکیت فکری
تحقیق رشته حقوق
نوع فرمت : Word و قابل ویرایش

فهرست مطالب

مقدمه

سابقه‌ي حقوق مالكيت فكري

حقوق مالكيت فكري درايران

حقوق بين‌المللي مالكيت فكري

قوانين مالكيت فكري درايران

قوانين مالكيت فكري دراروپا

جايگاه جهاني قوانين وتابعيت بين‌المللي

آثارقوانين مالكيت فكري درايران

چكيده

مراجع ومنابع

وب

كتب ومقالات


دانلود

دسته بندي: آموزشی,پروژه های دانشجویی و پایان نامه,

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد